Mild At Heart Cross Stitching

Im März 2013 brauchte ich ein neues Hobby, da ich keine Lust mehr hatte, mir die Nächte mit MMORPG’s um die Ohren zu schlagen. Ich fing an zu sticken. Ich bin weder besonders gut noch perfekt, aber es macht mir großen Spaß und ich mag es, wenn Leute sich über etwas freuen, was ich selbst gemacht habe.

Ich benutze Muster aus dem Internet oder Pinterest, ich mache aber auch meine eigenen. Wenn ich Bilder poste, die nicht von mir sind, werde ich immer eine Quellenangabe hinzufügen. Wenn ihr eines meiner Bilder benutzen möchtet tut dies bitte auch.

————————————————————————————————————————————-

In March 2013 I had to find something to substitute playing MMORPG’s all night. I saw the light and started to cross stitch. I’m not great or perfect, but it’s lots of fun and I love when people enjoy something I made them.

I use readymade patterns from the internet or pinterest or I create my own. If the pattern or pic is not mine I will always add where I got it from!! If you take pics from stuff I made I hope you’ll do the same.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s